دیوار نویس بی سواد

ما دنباله رو نسلی هستیم که از دیوار برای بزرگترین انقلاب جهان ،رسانه ساختند

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

همه خوابیم

همه خوابیم

دیشب سپاه با اقدامی مناسب و به جا انجام داد که دل همه را شاد کرد ولی این اقدام از نظر بازتاب هایش برام جالب توجه بود و چون زمان زیادی از انتخابات نگذشته چند نکته وجود داره که برام مهمه و نمی توانم ازش به راحتی عبور کنم:

در پیام ها دیدم که حتی کسانی چون مسعود بهنود و علیزاده (مفسر بی بی سی) از این اقدام به وجد آمده و پیام تقریبا حمایتی داده‌اند 

یکی از فتنه گران ۸۸ نیز از این اقدام حمایت کرده بود 

از هنرمندان فقط چهار یا پنج نفر حمایت کرده بودند 

سوالی که برایم مطرح شد این بود که چرا رییس جمهور پیامی نداد یا چرا بازیگران حامی وی که چهارشنبه ترور #با_همیم راه انداخته بودند حالا سکوت کردند و هیچ نگفتند 

آقای روحانی در انتخابات از همین موشک ها و تونل ها انتقاد کرد چرا حالا نمی اید و از گفته هایش عذر خواهی کند آیا سکوت وی از شرمندگی است؟ 

آیا کرباسچی باز علم مذاکره با داعشیان را بلند میکند؟ یا عذرخواهی می کند؟

کاش هاشمی زنده بود و کاربرد سلاح در این دوره را میدید 

راستی آقای روحانی تکلیف برجام چه شد؟ 

چرا بازیگران حامی روحانی جرات این را ندارند که بگویند مدیون مدافعین حرمین هستیم 

بگذریم شب آرامی است و آخرین روز ها و شب های ماه مبارک رمضان و همه در خواب خوش چون میدانیم غیور مردان بیدارند 

         همه خوابیدیم  چون حزب الله پیروز به یقین ان شاالله 

راستی در این شب های آرام برای شهدا و بخصوص سردار حسن طهرانی مقدم دعا فراموش نشود

                   که آنها برایمان دعا کنند شاید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان

سند ۲۰۳۰ لغو شد

دیشب در خبرگزاری ها خبری مبنی بر ملغی شدن سند ۲۰۳۰ اعلام شد که جای بسی خوشحالی دارد اما باید به این نکته هم توجه داشت که آیا به این دولت که در بسیاری از رفتارهایش محرمانگی پیدا،روشن و واضح است،می شود اعتماد کرد یا خیر ؟حساس باشیم به لغو این سند خیانت، خوشحال نباشیم.               و با سو ظن به رفتار دولت مواظب حرکاتشان باشیم زیرا این دولت رفتارهای محرمانه زیاد دارد و اصولا به کسی پاسخگو نیست. 

از امروز به کتب درسی کودکانشان با حساسیت بیشتری نگاه کنیم 

         زیرا گرگ ها در کمین کودکانمان هستند 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان

دوره ی آماده باش است برادر برخیز





          مصادیقش روشن است باید عمل کنیم ...................................... برخیز برادر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان

ترس یک مسئول مختل و تعطیل





خودش ترسیده دیگه................ به من چه؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان
آتش به اختیار یعنی

آتش به اختیار یعنی

فرمان آتش به اختیار یعنی اینکه مثل اردوهای جهادی که وقتی دیدیم مسئولین کاری نمی کنند، خودمون دست به کار شدیم و تو مناطق محروم  رفتیم شروع کردیم به سازندگی وارائه خدمات .


حالا هر جا در سیاست و یا فرهنگ دیدیم که کمبودی هست یا به قول آقا مسئول تعطیله باید خودمون دست به کار بشیم .

             

                                                   مثل یک تک تیر انداز آماده شلیک به اختلال و تعطیلی مسئول باش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان

حرف خاصی نیست


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان
جوانان حزب الله آماده شلیک

جوانان حزب الله آماده شلیک

اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهور و رؤسای جمهور ما‌بعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاه های خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانی ها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادی های مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند.

 و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور کردند به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی کردند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند . خداوند تعالی مددکار همه باشد                              



                                                   آتش به اختیار فرمان امام

«بند میم وصیت نامه امام»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان
چهارشنبه خونین تهران را به غبار فراموشی نسپار ای تاریخ بی شرم

چهارشنبه خونین تهران را به غبار فراموشی نسپار ای تاریخ بی شرم

سایه جنگ را به یاد خواهیم داشت.
جلاد و شهید را میشناسیم.
میدانیم که جوانانی که تندرو خطاب میشوند، مرغ عزا و عروسی هستند. فحش و کتک از خودی، ضربه از داعش.
از شهادت مسئول دفتر یک نماینده ناراحتم، اما خوشحالم که آن نماینده حاجی دلیگانی است، هنوز هم انقلابی ها هزینه انقلاب میشوند.
خدا را شکر میکنم که #رییسی رای نیاورد وگرنه کسانی که امروز هشتگ ما با همیم راه انداختند، آنروز هشتگ رییسی استعفا راه می انداختند.
راهی که انقلابی ها انتخاب کرده اند، چه نظامی، چه فرهنگی، چه سیاسی، پر است از تخریب، توهین، خون دادن و انواع هزینه ها! از راهمان بر نمیگردیم، ما به هشتگ ها و کمپین های سلبریتی ها کاری نداریم! ما راهمان را بر اساس باور انتخاب کردیم نه جو!
ما میدانستیم! امیدوارم عده ای بفهمند که چرا مدافعین حرم، یعنی چه! بفهمند آنها چه عظمتی دارند، بفهمند اگر ناموسشان خرید و فروش نمیشود، اگر خودشان در امنیت هستند، مدیون خون و شجاعت چه کسانی هستند.
در آخر، با تمام اعتقاد میگویم، بی شرف ترین افراد، کسانی هستند که برای چند رای، از منافقین دفاع کردند، از اعدام جنایتکاران اعلام برائت کردند، به مدافعین حرم توهین کردند، دم از سایه جنگ زدند، از آرامش و امنیت گفتند!
ما دروغگویان را میشناسیم. ما هم اتحاد را دوست داریم، صلح را میپسندیم، آشتی را دوست داریم.
ما وظیفه داریم دروغ ها را فاش کنیم، ما با ترسوها متحد نمیشویم اما از جانشان حفاظت میکنیم، ما با کسانی که به خونمان تشنه اند فقط میجنگیم تا نابود شوند، ما با خائنین به ملت آشتی نخواهیم کرد.

#مدافع_حرم

@amirh_ch

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان

تحلیل انتخابات : آنچه برما می گذرد

یک انسان پر اشتباه|چگونیان

#روحانی 96، راه #احمدی_نژاد 88 را میرود! دو رییس جمهوری که هیچ جریانی نداشتند تا به طور حتم از آنها حمایت کند! باید خودت را به جریانی نزدیک کنی، تا حمایت آنها را بگیری، رسانه هایشان را استفاده کنی، پایگاه اجتماعی آنها را غصب کنی!
چرا؟ چون رییس جمهور نشدن، اتفاق چندان مهمی نیست اما رییس جمهور چهار ساله شدن، یعنی ساقط شدن از دنیای سیاست! چهار سال دوم آنها، بیشتر به خودشان نزدیک است! دگم بودن روحانی، در این چهار سال بیشتر مشخص میشود، روحانی دیگر انرژی زیادی برای مذاکره نمی گذارد، کابینه اش بیشتر و بیشتر به سازندگی میل خواهد کرد، احتمالا به سوی ساخت و ساز خواهد رفت و کشور را در مسیر متفاوتی نسبت به چهار سال پیش قرار خواهد داد. روحانی تفکرات نزدیکی به اصلاحات ندارد!

اصلاحات از این واقعیات آشناست! اما #سازندگی و #اصلاحات منافع مشترک داشتند، یعنی رسیدن به قدرت! آنها دشمن مشترک داشتند، یعنی اصولگرایان!
اینکه سازندگی، اصلاحات و مولوی عبدالحمید، نهایت انرژیشان بیست و سه میلیون است و انقلابی ها، یک تنه شانزده میلیون رای دارند، معانی زیادی دارد!
#دولت_اسلامی نیاز به همت دارد، گام اول آن را سید ابراهیم برداشت، گام اول آن، گام بلندی بود!
بلند شدن علم محرومین، یک دست شدن انقلابی ها، تعیین قیمومیت جریان انقلابی ها( #دولت_سایه که دکتر #جلیلی نام آن را زنده کرد، موید آن است) نتایج گام اول است!
سرخوردگی حزب اللهی، یک دلیل داشت! گمان نمی کردیم که وضعیت جامعه، اینقدر با دولت اسلامی فاصله داشته باشد، گمان میکردیم گام اول، ما را به دولت اسلامی برساند! اما تا وقتی مردم پذیرای اخلاق، انصاف، خدمت، اسلام، اقتدار و...نباشند، هیچ کسی نمیتواند دولت اسلامی را اجرا کند حتی اگر امیرالمومنین باشد!

#تحلیل

@amirh_ch
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان چگونیان
صحبتی با رای دهندگان به روحانی

صحبتی با رای دهندگان به روحانی

لطفا اگر خواستید روزی از دلایل رای دادنتان به حسن روحانی به فرزندانتان توضیح بدهیدحتما:

  1. بگویید برای ترس از جنگ به کسی رای دادم که زمانی مخالف وجود ارتش بود و در زمان مسئولیتش بودجه ی نظامی کشور را به نیم کاهش داد.
  2. بگویید از ترس اعدام و طناب به کسی رای دادم که جای جلاد و شهید دهه 60 را عوض کرد.
  3. بگویید برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی کشور به کسی رای دادم که بزرگترین دغدغه اش کنسرت و ربنای شجریان بود.
  4. بگویید برای خانه نشین نشدن زنان به کسی رای دادم که همسرش خانه نشین است.
  5. بگویید برای جلوگیری از رانت به کسی رای دادم که برادرش یک فامیل و پسرش نام خانوادگی متفاوت دارند.
  6. بگویید برای اقتدار دیپلماسی به کسی رای دادم که در زمان مسئول بودنش زنان در گرجستان........ عدم تحویل شهدای منا......... زانو زدن وزیر امور خارجه اش در برابر امیر کویت............ .
  7. بگویید برای ترس ازامنیتی شدن فضای کشور به امنیتی ترین فرد ممکن رای دادم.
  8. بگویید برای استقلال کشور به کسی رای دادم که حتی در آموزش و پرورش هم ما را وابسته می پندارد.
  9. بگویید من به کسی رای دادم که طرفدارانش هنرمندانی بودند که در زندگی روزمره ی خود دچار مشکل بودند و نمی توانستند برای زندگی شان تصمیم بگیرند اما وی را برای اداره کشور مناسب می دانستند.
  10. بگویید برای اعدام نشدن به کسی رای دادم که زمانی می گفت متهمین را در نمازجمعه ها به دار مجازات بیاویزیم تا درس عبرت شومد.
  11. بگویید برای عزت و کرامت ایرانی به کسی رای دادم که با سبد کالا و اظهارات مشاورانش مبنی بر تو انایی ایرانی فقط در تولید آب گوشت بزباش به ایران و ایرانی عزت و کرامت بخشید.

و به فرزندانتان بگویید کسانی که چهارشنبه در مجلس و حرم امام توسط نیروهای امنیتی کشته شدندشهید نیستند که جلاد بودند.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان چگونیان